NOWE FORUM cs-cwaniaczek.xaa.pl

Cs-Cwaniaczek


#1 2012-11-03 23:44:03

 Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-03
Posty: 6
Punktów :   

Regulamin na forum

I. Postanowienia ogólne

  1. Każdy użytkownik korzystający z forum zobowiązany jest przestrzegać regulaminu, nie może zasłaniać się brakiem znajomości jego treści.
    2.Regulamin może się zmieniać w trakcie działania forum a użytkownik zostanie o tym poinformowany.
    3.Regulamin jest integralną częścią CS-Cwaniaczek, jego treść została zaakceptowana przez administrację.
    4.Obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
    5.Rejestrując się na stronie wyrażasz zgodę na otrzymywanie okazjonalnych wiadomości e-mail od administratorów.
    6.Administracja sieci serwerów CS-Cwaniaczek ma prawo, lecz nie usuwa kont użytkownikom
    Zakaz usuwania postów osób z wyższą rangą (np FS nie może usuwać postów AF oraz H@ , AF nie może usuwać postów H@)
    7.Sprawy dotyczące,podania, unbana, bana oraz forum, powiązane z:



    Administratorami [danego serwera]
    UnbanSupport
    ForumSupport
    Adminami Forum


Zostaną rozpatrzone w ciągu 24/h od napisania:
-odwołania
-skargi
-prośby

Podania wszelakiego rodzaju zostaną rozpatrzone przez h@- według uznania.



Propozycje dotyczące poszczególnych serwerów "cs-cwaniaczek" zostają rozpatrywane w ciągu tygodnia.


II. Pisanie wiadomości

   1. Zabrania się umieszczania w postach reklam innych polskich stron oraz także linków referencyjnych.
    2.Odpowiadając w wątku nie odbiegamy od jego pierwotnego tematu.
    3.Nie umieszczamy zbędnych grafik, filmów oraz animacji.
    4.Trzymamy się zasad pisowni.
    5.Staramy się aby treść naszych wiadomości była przejrzysta, niewulgarna oraz kulturalna.
    6.Tematy umieszczamy w odpowiednich działach.
    7.Jeżeli problem był wcześniej poruszony, dopisujemy się do wcześniejszego. Nie zakładamy nowego tematu celem uniknięcia bałaganu na forum.
    8.Podania, skargi, odwołania do bana, SS'y, zgłoszenia wstawiamy wg. obowiązujących wzorów.
    9.Moderator prowokowany przez drugiego użytkownika wiadomościami typu "to dawaj warna/bana" ma prawo dać bana/warna takiej osobie.
    10.Zakaz pisania post pod postem, nawet w przypadku, gdy chcemy odświeżyć/podbić temat.
    11.Tworząc temat użyj odpowiedniej do niego nazwy, tematy z nazwą typu "problem", "lvl", "ban", "ub" itp. będą wyrzucane do kosza.
    12.System raportowania postów nie służy do kontaktu z moderatorem, tylko do zgłoszenia postu naruszającego regulamin forum.



III. Profil


    1.Avatar nie może przekraczać 200kb (204800 bajtów) oraz rozmiarów 176x220.
    2.Sygnatura nie może przekraczać 350kb (358400 bajtów) oraz rozmiarów 400x200.
    3.Avatar, sygnatura oraz nick, nie mogą zawierać treści nie zgodnych z prawem polskim, w tym:
        4.Treści pornograficznych;
        5.Treści rasistowskich;
        6.Treści brutalnych;
        7.Treści obraźliwych;
        8.Treści propagujących przyjmowanie używek w jakiejkolwiek formie
        9.Treści wulgarnych;
        10.Treści odrażających


    Użytkownik posiadający więcej niż jedno konto, nie może posiadać wyższej rangi niż admin na jednym serwerze. W przypadku łamania regulaminu na jednym z kont, warn/ban zostaje nałożony na wszystkie konta użytkownika.
    Avatar/sygnatura nie może sugerować przynależności do wyższej rangi na forum.
    Avatar/sygnatura nie może być podobny do avatara/sygnatatury ekipy.




V. Uregulowania dot. kar i zasad.


    Za łamanie regulaminu obowiązują nast. kary:
        Obraza użytkownika - 1 punkt ostrzeżeń na 30 dni.
        Obraza rodziny użytkownika - permanentny warn o wartości 2.
        Reklama w złym dziale - 2 punkty ostrzeżeń na 30 dni.
        Temat napisany w złym dziale - upomnienie (żółta kartka), potem ostrzeżenie o wartości 1 na 30 dni.
        Łamanie regulaminu ShoutBox - 1 punkt ostrzeżeń na 30 dni.
        Masowe reklamowanie innych sieci serwerów w nieodpowiednich działach - ban na miesiąc.
        Spam na PW moderatorom oraz użytkownikom (Ci drudzy mają prawo zgłoszenia takiej sytuacji moderatorowi) na forum - zależnie od natężenia spamu - warn o wartości od 1 do 2 na 30 dni.

    Naruszenia regulaminu niewymienione w powyższym taryfikatorze również podlegają karze w postaci warna o wartości 1 na 30 dni.
    Powyższe punkty dotyczą nie tylko użytkowników czy VIP'ów, ale też administracji forum.


Pozdrawiamy,
Administracja CS-Cwaniaczek

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gmpforever.pun.pl www.rggu49.pun.pl www.nd.pun.pl www.stosunki07.pun.pl www.baryczsulow.pun.pl